تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

ضمانت بازگشت

بازگشت 7 روزه محصول

گیتار کلاسیک آوا مدل S30

990,000 تومان

  • نوع ساز: گیتار کلاسیک
  • اندازه: 4/4
  • برش کات‌ اوی: ندارد
  • پیکاپ: ندارد
  • تعداد سیم‌ها: 6
شناسه محصول: dkp-3658659 دسته:

توضیحات محصول

گیتار کلاسیک

گیتار کلاسیک از نوع گیتارهایی است که برای شنیده شدن صدایش نیاز به ابزار اضافه‌ای نخواهد بود. با نواختن و به حرکت درآوردن سیم‌های گیتار، صدا از درون بدنه ایجاد می‌شود. جنس بدنه‌ی گیتار با توجه با سابقه‌ی تاریخی این ابزار موسیقی و برای کیفیت صدای مطلوب، از چوب ساخته شده است.جنس سیم‌های تریبل گیتار کلاسیک آوا مدل S30 از نایلون است و سیم‌های باس فلزی و فنری هستند. که با تعداد 19 فرت در روی دسته قرار دارند. گیتار کلاسیک از نوع گیتارهای ساده اما با کیفیت صدای مطلوب است که می‌تواند یک شروع مناسب برای علاقه‌مندان به این نوع موسیقی باشد.

ساده اما حرفه ای

جنس صفحه رویی از نوع چوب صنوبر ساخته شده است، چوب صنوبر دارای ویژگی‌های است که آن را برای استفاده در سازهای چوبی مناسب کرده است؛ صنوبر در گیتار  دارای تن صدای با کیفیت و مطلوب خواهد بود. در گیتار معمولا قسمت بالای آن یا تاپ از یک نوع چوب و بدنه که پشت و اطراف آن را شامل می‌شود از نوع چوب دیگری خواهد بود؛ جنس صفحه پشتی و کناری گیتار کلاسیک آوا مدل S30 از چوب آکاجو ساخته شده است. سبک فلامنکو در اسپانیایی نیاز به صدای گیرا و زیادی دارد از این رو چوب آکاجو برای این سبک و علاقه‌مندان به سبک اسپانیای مناسب خواهد بود. جنس سیم در این نوع گیتار از نایلون است، همانطور که می‌دانید سیم در گیتار دارای طول عمری خواهد بود که باید به مرور زمان برای خلق صدای بهتر و استفاده‌ی مطلوب‌تر تعویض شود. از این رو پیشنهاد می‌شود برای این‌که با صدای بهتری هنگام نوازندگی مواجه باشیم به مرور زمان و استفاده‌ی مداوم، این سیم‌ها را تعویض کنیم. گیتار کلاسیک آوا مدل S30 دارای سایز 4/4 با طول دسته 51 سانتی متر است.

زمانی که از چوب آکاجو در گیتار استفاده می‌شود یعنی با جذب صدای بیش‌تری مواجه خواهیم بود؛ این مزیت باعث شده تا از گیتار کلاسیک برای سبک فلامنکو هم استفاده شود.

صدای دلنشین

گیتار کلاسیک از دسته آلات موسیقی‌ای است که علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است. این مدل گیتار در کنار این که ویژگی‌های زیادی ندارد اما از صدای گیرا و جذابی برخوردار است. گیتار انواع مختلفی دارد که این نوع گیتار یعنی گیتار کلاسیک نسبت به سایر مدل‌ها از محبوبیت بیش‌تری برخوردار است. پس اگر برای استفاده معمولی، شروع نوازندگی یا حتی استفاده به صورت حرفه‌ای نیاز دارید تا گیتاری با ویژگی‌های قابل قبول تهیه کنید، این گیتار یک انتخاب مناسب خواهد بود.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی


برند

آوا

رنگ

قهوه‌ای روشن براق, قهوه‌ای روشن مات

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیتار کلاسیک آوا مدل S30”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *