تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

ضمانت بازگشت

بازگشت 7 روزه محصول

تردمیل کودک کد 05

2,500,000 تومان

  • قدرت موتور: کمتر از 2
  • حداکثر تحمل وزن: 90
  • جنس بدنه: فلزی
  • تنظیم ارتفاع: ندارد
  • صفحه نمایش: ندارد
  • نمایش سرعت: ندارد
  • نمایش مصرف کالری: ندارد
  • نمایش ارتفاع: ندارد
  • نمایش ضربان قلب: ندارد
  • کلیدهای تنظیمات بر روی دسته: ندارد
  • قابلیت جمع شدن: ندارد
شناسه محصول: dkp-3102602 دسته:

توضیحات محصول

مقدمه

 

همانطور که می‌دانید انتخاب و خرد هرگونه لوازم ورزشی باید با آگاهی و بررسی‌های متعددی باشد. یکی از این وسایل تردمیل است. تردمیل‌ها با پیشرفت تکنولوژی در متنوع‌ترین طرح و مدل با جنس‌های متفاوت ساخته و به بازار عرضه می‌شوند. تردمیل یک وسیله‌ی بسیار خوب و مناسبی بوده که با اصول درست و پیاده‌روی روی آن می‌توانید مفاصل خود را تقویت کنید. از ویژگی‌های بارز و خوب این محصول می‌تواند به استفاده‌ی آن در هر محیط و مکانی باشد. خوب است بدانید که تردمیل‌ها دارای دو نوع برقی و دستی است. تردمیل‌های دستی از قدیم تا به امروز جز محبوب‌ترین وسایل ورزشی بوده که در عین ساده بودن برای کسانی که ورزش را تازه شروع کردند بسیار گزینه‌ی ایده‌آلی است. امروزه تردمیل‌ها برای کودکان سالم و حتی معلولین نیز تولید و در بازار به فروش می‌رسد.

تردمیل کودک کد 05

اصولا تردمیل دستگاهی ساده و در عین حال کاربردی محسوب می‌شود. تردمیل‌ها جز محبوب‌ترین تجهیزات باشگاهی و خانگی بوده که می‌توانید در هر زمان و مکان از آن به راحتی استفاده کنید. معمولا استفاده از این دستگاه برای انجام تمرین و تقویت بیماری‌های قلبی و عروقی مناسب بوده و باعث تقویت عضلات و بهبود شرایط قلبی می‌شود. تردمیل کودک 05 یک دستگاه بسیار زیبا و مقاوم برای کودکان سالم و معلول است. این محصول دارای ابعاد 67 × 61 × 83 سانتی‌متر و وزن حدود 5 کیلوگرم دارد. جنس بدنه‌ی این تردمیل تماما از فلز بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این تردمیل دارای دوپای جا از جنس پلاستیک مرغوب بوده که به صورت غلتک هنگام گام زدن کودک شما باعث حرکت فرزندتان می‌شود. این تردمیل دارای ساختاری محکم و مقاوم بوده که برای تقویت عضلات پای کودکان به خصوص معلولین کاربرد بالایی دارد. لازم به ذکر است که محصول فوق برای کودکان زیر 40 کیلوگرم و مناسب زیر 8 سال است. وزن سبک این تردمیل باعث شده که بتوانید در هر مکان و محلی از آن به راحتی استفاده نمایید. شما می‌توانید از این محصول با کیفیت و مقاوم در مکان‌هایی نظیر مهمدکودک، مرکز توانبخشی و کاردرمانی نیز استفاده نمایید. طیف رنگ‌بندی در این محصول بسیار زیبا است.

و سخن آخر

خوب است بدانید که در تردمیل بالا بدن شما حرکتی تقریبا طبیعی داشته و به دلیل مسطح بودن سطح آن تمرکز بیشتری را در زمان راه رفتن و دویدن روی آن احساس می‌کنید. محصول فوق کاملا به صورت دستی بوده و توسط خود فرد به حرکت در می‌آیند.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی


برند
رنگ

زرد

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تردمیل کودک کد 05”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *